Czytelnicze podsumowanie pierwszego kwartału [TOP LISTA]

Drodzy Czytelnicy! Już trzy miesiące mam zaszczyt prowadzić dla Was bloga Małe i wielkie czytanie! Z tej okazji postanowiłam przygotować dla Was kilka zestawień dotyczących prezentowanych przeze mnie książek. Rozsiądźcie się wygodnie ze świąteczną babką, gorącą kawą i delektujcie się naszym wspólnym dziełem. Tak, naszym wspólnym. Ponieważ bez Was nie byłoby mnie. Bardzo dziękuję wszystkim czytelnikom bloga i obiecuję - będzie się tutaj wiele działo!



TOP 10 - ilość wyświetleń postów

3. "Wielka księga Kubusia Puchatka" - 472 wyświetlenia
4. "Grzech" Max Czornyj - 468 wyświetleń
5. "Nieodnaleziona" Remigiusz Mróz - 449 wyświetleń
6. "Motylek" Katarzyna Puzyńska - 430 wyświetleń
7. "Warkot" Jarosław Rybski - 390 wyświetleń

Jak łatwo zauważyć, lider listy położył rywali na łopatki. Zaczęłam się zastanawiać, czy kiedykolwiek jeszcze powstania książka, która będzie w stanie pobić sukces Harrego Pottera, jak myślicie? Drugim wnioskiem, który nasuwa się po spojrzeniu na listę TOP 10 jest fakt, że twórczość Pani Kasi Puzyńskiej cieszy się wśród czytelników ogromną popularnością. Przeczytałam dopiero trzy tomy sagi o Lipowie i wszystkie one znalazły się na top liście. Wow! I wniosek trzeci - kochacie kryminały. Podobnie zresztą jak ja. Ogromnie się cieszę!

Moja lista TOP 10 - książki, które mnie spodobały się najbardziej


Liczby, liczby, liczby...

W styczniu 2018 przeczytałam 8 książek, w lutym 6 książek, zaś w marcu aż 10 książek. Od początku roku przeczytałam zatem łącznie 24 książki. Zamieściłam także 14 recenzji książek dla dzieci. 

W chwili, kiedy piszę ten post, mój blog osiągnął liczbę 9 880 wyświetleń. Mój facebookowy fanpage polubiło 241 osób

Podziękowania!

Bardzo, ale to bardzo dziękuję Wam, moi czytelnicy. Każde wyświetlenie bloga i każde polubienie mojego fanpage'u to ogromna radość i motywacja do działania. Początki są bardzo trudne, jednak Wasze wsparcie dodaje skrzydeł!

Stąd moja wielka prośba - pomóżmy nowej, obiecującej autorce pokonać pierwsze kroki. Pani Ania Płowiec i jej strona czekają na kolejnych czytelników pod adresem https://www.facebook.com/AnnaPlowiecAutorka/


1 komentarz:

  1. na następny kwartał polecam fantastyczny thriller "Czwarta małpa"

    OdpowiedzUsuń

273. "Zwyczajna kobieta" Anna Płowiec - recenzja przedpremierowa

Przepis na zwyczajne życie. Miłość, wierność, uczciwość, zaufanie, tolerancja czy przyjaźń to podstawowe składniki życia, zwłaszcza w związk...