115. "Mała księga mądrości Kubusia" Brittany Rubiano

Jeśli regularnie obserwujecie mojego bloga zapewne już doskonale wiecie, jak bardzo kocham Kubusia Puchatka. To ulubiona bajka mojego dzieciństwa, do której żywię ogromny sentyment i do której wielokrotnie powracam. Chyba nigdy nie znudzą mi się przygody przyjaciół ze Stuwiekowego Lasu. Dlatego kiedy w ofercie wydawnictwa Egmont zobaczyłam "Małą księgę mądrości Kubusia" wiedziałam, że ta pozycja prędzej czy później trafi w moje ręce. Jestem nią absolutnie oczarowana! Jeśli chcecie wiedzieć dlaczego, zapraszam do lektury poniższej recenzji.



"Mała księga mądrości Kubusia z drobną pomocą Prosiaczka, Kłapouchego, Królika, Sowy i Tygrysa, rzecz jasna!" to zbiór najcenniejszych Kubusiowych złotych myśli na każdą okazję – urodziny, wycieczka, zmartwienie, przyjaźń. Zebrano w niej najciekawsze i najbardziej inspirujące cytaty, które bawią, wzruszą i skłonią do refleksji. Pochodzą one, rzecz jasna, z książek o przygodach Kubusia i jego znajomych ze Stuwiekowego Lasu. Wszyscy oni mają ciekawe spostrzeżenia na każdy temat, od przygód przez trudy i troski po przyjaźń. Ulokowanie ich w osobnej książeczce było strzałem w dziesiątkę! 





W książeczce znajdziemy sentencje podzielone na czternaście kategorii takich jak: Przygoda, Coś i Nic, Sport to zdrowie, Stuwiekowa mądrość, Miód, Sztuka organizacji, Trudy i troski, Przyjaźń, Czas, Bycie sobą, O pisaniu, Pogoda, Hip, hip, Hurra! oraz Zakończenia.

Możemy skorzystać z nich na przykład pisząc dedykację lub życzenia dla bliskich osób. Będzie to wyjątkowa i nieszablonowa forma przekazania myśli.






Choć Kubuś bywa nazywany misiem o bardzo małym rozumku, tak naprawdę skrywa w sobie głęboką mądrość życiową. Od niego i jego przyjaciół można się wiele nauczyć. Jak rozchmurzyć pochmurne dni, jak stawić czoła hefalumpom i jak brykać w stronę Ważnych Rzeczy. O tym i o wielu innych sprawach będziecie mieli okazję przeczytać na kartach tej książki. 






Książkę możecie kupić na stronie wydawnictwa Egmont w korzystnej ofercie cenowej, podaję link:



Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

273. "Zwyczajna kobieta" Anna Płowiec - recenzja przedpremierowa

Przepis na zwyczajne życie. Miłość, wierność, uczciwość, zaufanie, tolerancja czy przyjaźń to podstawowe składniki życia, zwłaszcza w związk...