9. "Babcie od A do Z" i "Dziadkowie od A do Z" Raquel Diaz Reguera

Kochani, właśnie otworzyłam paczkę z tą wspaniałą przesyłką i od razu biegnę do Was podzielić się wrażeniami. "Babcie od A do Z" i "Dziadkowie od A do Z" to bowiem absolutny hit jako prezent z okazji zbliżającego się Dnia Babci i Dnia Dziadka. Zapraszam do podziwiania tych cudów!


W książce "Babcie od A do Z" znajdziemy opis 29 typów babć, co następuje: Babcia Alfa i Omega, Babcia Bajarka, Babcia Czarownica, Babcia Korespondencyjna, Babcia Krawcowa, Babcia Królowa, Babcia Kuchareczka, Babcia Kwoka, Babcia Markotna, Babcia Marzycielka, Babcia Melomanka, Babcia Nowoczesna, Babcia Ogrodniczka, Babcia Palce Lizać, Babcia Pedantka, Babcia Pielęgniarka, Babcia Podróżniczka, Babcia Powierniczka Tajemnic, Babcia Przesądna, Babcia Przyjaciółka Ptaków, Babcia Róża, Babcia Sknera, Babcia Szczodra, Babcia w Czerni, Babcia z Głową w Chmurach, Babcia Załatwi Wszystko, Babcia Zapominalska, Babcia Zbieraczka oraz Babcia Złota Rączka.

Uhhh. Trochę tego się nazbierało. Chyba każdemu uda się przyporządkować swoje Babcie do którejś z tych kategorii. Moja osobista Babcia to chyba połączenie Babci Ogrodniczki z Babcią Powierniczką Tajemnic :)







W książce "Dziadkowie od A do Z" znajdziemy więcej, bo aż 30 typów Dziadków. I tak pojawiają się: Dziadek Abrakadabra, Dziadek Bajarz, Dziadek Będę się już Zbierać, Dziadek Czyścioch, Dziadek Dasz Radę, Dziadek Domator, Dziadek Druga Miłość, Dziadek Fit, Dziadek Gawędziarz, Dziadek Kolekcjoner, Dziadek Melancholijny, Dziadek Mistrz Podstaw, Dziadek Nianiek, Dziadek Nie Mów Babci, Dziadek o Duszy Artysty, Dziadek Ochroniarz, Dziadek od Planszówek, Dziadek Piotruś Pan, Dziadek Podróżnik, Dziadek Pogromca Potworów, Dziadek Romantyk, Dziadek Spacerowicz, Dziadek Superbohater, Dziadek Szef Kuchni, Dziadek Tęgi Umysł, Dziadek Usypiacz, Dziadek Wychowawca, Dziadek Zgryźliwy, Dziadek Złota Rączka oraz Dziadek Zmarzluch.

Trzeba przyznać, że jest z czego wybierać. Ja co prawda Dziadka już nie mam, ale Dziadek Nie Mów Babci rozkłada mnie na łopatki :)







Na ten moment, po szybkim przejrzeniu książek, mogę powiedzieć, że z pewnością świetnie się przy nich ubawicie. Jestem zachwycona zarówno szatą graficzną jak i wybiórczo przeczytaną treścią. 

Więcej napiszę Wam kiedy tylko lepiej poznam obydwie pozycje. A póki co zostawiam Was ze zdjęciami i mam nadzieję, że wielu osobom zrzucę kamień z serca jeśli o prezenty dla dziadków chodzi. Dlatego spieszyłam się z postem, abyście zdążyli kupić bądź zamówić przez Internet - moja paczka przyszła w dwa dni, więc jeśli się pospieszycie to dacie radę przed weekendem. Powodzenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

273. "Zwyczajna kobieta" Anna Płowiec - recenzja przedpremierowa

Przepis na zwyczajne życie. Miłość, wierność, uczciwość, zaufanie, tolerancja czy przyjaźń to podstawowe składniki życia, zwłaszcza w związk...